بعضي روزا حس مي کنم،هنوز توهم بـه يادمي یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

بعضي روزا حس مي کنم،هنوز توهم بـه يادمي

ديگه تورو نمي بينم ،‌شبها کنار پنـجره

من موندم واين کوچه وعمري که داره ميگذره

وقتي که دلتنگت مي شم حس مي کنم کنــارتم

اين آخرين پاييزيه ، که من در انتظارتم

ميخواي بياميخواي نياديگه گذشت آب از سرم

منم مي خوام مثل خودت از هرچي دارم بگذرم

از عشق تو بگذرم و راحــت شم از دلواپسي

ديره اونروزي که بخواي بياي به دادم برسي

اون عکس يادگاريتم ،‌هنـوز کنج اتـاقمه

گاهي بهش زل مي زنم ،‌با چشمي که پر ازغمه

بعضي روزا حس مي کنم،هنوز توهم بـه يادمي

اما يادم مي افته تـو گفتي کـه بي خيالمي

من مي دونم الان دلــت پشيمون از دل کندنه

از راه دور حرف دلت،‌رو عکست اينجا مي زنه

راستش الان تنهاييام و‌با خـدا خلوت مي کنم

درد و دلامو گوش مي ده و.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:دلنوشته,زیباترین,بهترین,دلواپسی,توهم,غم,تنها,خلوت,دل,عکس,هنوز,شب,پنجره,عشق,انتظار,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    بعضي روزا حس مي کنم،هنوز توهم بـه يادمي

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا