چه آرامشی دارم! یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

چه آرامشی دارم!

چه آرامشی دارم!

لحظه لحظه عمرم روشن است به فردایی که نمیدانم چه میشود

به فردایی که نمیدانم میتواند امیدم را بیشتر کند!

امید برای ماندن و بودن

گاه در خلوت خود فکر میکنم به راستی سرانجامم چه میشود؟!

سرانجام این بغض ها,این تنهایی ها,این گله ها

مگر نمیگویند هیچ چیز بر خدا پوشیده نیست

پس چرا این بغض لعنتی را نمیبیند؟!

چرا تنهاییم را سامان نمیدهد؟!

چرا اجازه میدهد به درگاهش گله کنم؟! ..

چرا خدا انقدر صبر دارد!!؟

خسته ام ..

این روزها شده ام چون حرف شکیبایی!

خوبم ولی هیچ کس نباید باور کند!! ...

شب همتون بخیر



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت21:34---4 مهر 1391
سلام خوبی وبت عالیه مطالبش عالی ومفیده ولی قالبت به وبلاگت نمیخوره خیلی ببخشیدکه اینومیگم آخه این قالب به یک نفس تاخدانمیخوره
بازم بخشیدن ازخودت
به منم سربزن لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:باور,شب,تنها,بغض,لعنتی,صبر,شکیبا,خدا,خلوت,سرانجام,تنهایی,گله,گریه,چه آرامشی دارم!,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    چه آرامشی دارم!

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا