يكی را دوست می‌دارم یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

يكی را دوست می‌دارم

يكی را دوست می دارم
يكی تنهاتر از خود را
در اين صحرای بی پايان
دلی درياتر از خود را
******
يكی را دوست می‌دارم
يكی مثل حضور گل
كه از باغ نگاهش مست
می‌گردد دل بلبل
******
يكی را دوست می‌دارم
ولی نامش به يادم نيست
هوايش بال و پر بشكست
ولی بامش به يادم نيست
******
يكی را دوست می‌دارم
تن باران سر انگشتش
چه تنها با خيالش رفت
دل تنگ من از پشتش
******
يكی را دوست می‌دارم
هوايی كرده چشمم را
خودش اهل همين جا بود
كجايی كرده چشمم را
******
يكی را دوست می دارم
كه خوابم را تصرف كرد
ردیف نرم گيسويش
كتابم را تصرف كرد
******
يكی را دوست می‌دارم
كه من را دوست می‌دارد
نگاهش مثل مهتاب است
كه روی بركه می‌بارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:کجا,دوست,خیال,اهل,تنها,دلتنگ,گیسو,مهتاب,نگاه,برکه,کتاب,ردیف,صحرا,دریا,پایان,هوا,بلبل,,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    يكی را دوست می‌دارم

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا