ای عـشـق، کـجا به من فتادی؟ یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

ای عـشـق، کـجا به من فتادی؟

ای عـشـق، کـجا به من فتادی؟

وی درد، به من چه رو نهادی؟

ای هجر، به جان رسیدم از تو

بـس زحـمت و دردسر که دادی

از یــار خــودم جـدا فـکـنـدی

آخــر تـو بـه مـن کـجـا فـتـادی؟

هــرگــز نـکـنـم تـو را فـرامـوش

ای آنــکــه مـرا هـمـیـشـه یـادی

خـرم بـه غـم تو چون نباشم؟

چون تو به غمم همیشه شادی

تا چند خوری، دلا، غم جان؟

بـا غـم هـمـه وقـت در جـهـادی

بــگــذر ز ســر جـهـان، عـراقـی

انــــگــــار نـــبـــودی و نـــزادی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:عراقی,جهادی,جهان,غم,شادی,غم,فراموش,عشق,یاد,جدا,,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    ای عـشـق، کـجا به من فتادی؟

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا