من خدايي دارم ... یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

من خدايي دارم ...

مــن خـُـدایـی دارم، كـه در ایــن نـزدیــكـی است

نــه در آن بـالاهــا !

مهــربـان، خــوب، قـشـنگ.........چـهـره اش نــورانـیسـت ٬

گـاهـگـاهـی سـخـنـی مـی گـویـد، بــا دل کــوچــک من،

سـاده تـر از سـخـن ســادهِ مـــن!

او مــرا مـی فـهـمـد٬

او مــرا مـی خــوانــد، او مــرا مـی خـواهـد٬

او هــمـه درد مــرا مـی دانــد...

یـــاد او ذکــر مــن اســت، در غـَم و در شــادی٬

چــون بــه غـَم مــی نــگـرم، آن زمــان رقـص کــنان می خـنـدم

که خـُـدا یــار مـن اسـت، کـه خُـــدا در هـمـه جـا یـاد مــن اسـت

او خُــدایـسـت کـه هـمـواره مــرا مـی خـواهـد...

او مــرا مـی خـوانـد، او مــرا مـی خــواهـد...

او هــمـه درد مــرا مـی دانــد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:خدا,دلنوشته,زیبا,رقص,غم,شادی,یاد,کوچک,دل,سخن,ساده,چهره,نزدیکی,قشنگ,مهربان,خوب,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    من خدايي دارم ...

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا