حیف باوفایی من حیف عشق و اعتمادم یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

حیف باوفایی من حیف عشق و اعتمادم

حیف عمرم حیف لحظه های خوبی که برای تو گذاشتم
حیف غصه ای که خوردم چون ازت خبر نداشتم

حیف اون روزا که کلی ناز چشماتو کشیدم
حیف شوقی که تو گفتی داری اما من ندیدم

حیف حرفای قشنگی که برای تو نوشتم
حیف رویام که واسه تو از قشنگی هاش گذشتم

حیف اون شبها که نشستم با خیالت زیر مهتاب
حیف وقتی که تلف شد واسه دیدنت توی خواب

حیف باوفایی من حیف عشق و اعتمادم

حیف فرصتهای نقرم حیف عمرم و دقیقه ام
حیف هر چی به تو گفتم راست راسی حیف سلیقم

حیف اشکایی که ریختم واسه تو دم سپیده
حیف احساس طلاییم حیف این عشق و عقیده

حیف شادییم توی روزی که میگن تولدتت بود
حیف عاشقیم که گفتی اولش کار خودت بود

حیف اون همه قسم ها که به اسم تو نخوردم
حیف نازی که کشیدم چونکه طاقت نیوردم

حیف اون کسی که دائم عاشقم بود توی رویا
حیف که تو از راه رسیدی اونو دادمش به دریا

حیف قلبم که یه روزی دادمش دستت امانت
حیف اعتماد اون روز حیف واژه خیانت

حیف اون همه دعاهام واسه ی تو شب تنها
حیف اون چیزی که گم شد دیگه هم نمیشه پیدا

حیف اون شبی که گفتم پیش تو کمه .... یادته
حیف اون حرفا که گفتی گفتم اشکالی نداره یادته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:عاشقانه,شعر,ناب,دلنوشته,زیباترین,بهترین,دانلود,فروشگاه,رسم,دنیا,کهنه,خدا,دریا,حرف,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    حیف باوفایی من حیف عشق و اعتمادم

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا