آقای عزیز ! یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

آقای عزیز !

آقای عزیز !
1) به همسرت بگو : دوستت دارم !

2) واژه « دوست داشتن » را فقط برای او هزینه كن !

3) همسر تو كریستاله ! مواظب باش او را نشكنی !

4) كاری كن كه به تو ایمان بیاره !

5) تو باید تكیه گاه خوبی براش باشی !

6) از عشقت برای او هزینه كن ، نه فقط از ثروتت !

7) زیبایی همسرت را ستایش كن !

8) كارهایی كه از توانش بیرونه , به او واگذار نکن !

9) او گل خوشبوی بهاری است ، پژمرده اش نكن !

10) انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشه !

11) با بحث و جدل او را خسته نكن !

12) نسبت به همسرت همیشه وفادار باش!

13) اقتدار و صلابت را جایگزین خشونت كن !

14) همدردی و همدلی او را آرام می كنه !

15) قبل از انتقاد ازش تعریف كن !

16) سربسرش نگذار !

17) اگه به او احترام بذاری , به زندگی امیدوار می شه !

18) اگه آزارش بِدی , از تو متنفر می شه !

19) از دست پختش تعریف كن !

20) نیش او نوشه ، ناراحت نشو !

21) دل او را نشکن !

22) مسخره اش نکن !

23) حسادت او را با تحقیر برنیانگیز !

24) انگشتان ظریف و صدای نازکش می گویند : " با من ستیز مکن ! "

25) هر وقت بهت شک کرد ، با صداقت و مهربانی مطمئنش کن !

26) اگه گفت : تو منو دوست نداری ! بلافاصله به او بگو :

« به اندازه دنیا دوستت دارم ! »

27) اگه گفت : من بدبختم که با تو ازدواج کردم !

بگو : عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم !

28) اگه گفت : دلم گرفته تو این خونه !

بگو : در اولین فرصت روی دوشم سوارت می کنم تو آسمونا می گردونمت !

29) اگه گفت : تو خیلی بدی ! بگو : عوضش تو خیلی خوبی !

30) اگه ناز کرد ! نازشو به قیمت گرون بخر !

31) اگه گریه کرد ، خیلی دسپاچه نشو ! فقط نوازشش کن !

32) اگه گفت : از دست بچه ها خسته شدم !

بگو : بهت حق می دم ! تو خیلی صبوری ! ازت متشکرم !

33) اگه اخم کرد ! بهش بگو : اخم نکن , زشت می شی !

34) اگه باهات قهر کرد ! بگو : قهرت هم مثل مهرت قشنگه !

35) اگه از مادر و خواهرت شکایت کرد ، فقط شنونده خوبی باش !

36) اگه گفت : من خواستگارای زیادی داشتم !

با لبخند بگو : پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم که تو رو به چنگ آوردم

37) اگه گفت : تو زشتی ! بگو عوضش تو خوشگلی !

38) اگه بازم گفت : زشتی ! بهش بگو : زیبایی مرد در عقل اونه !

39) اگه گفت : طلاق می خوام ! حتما به مشاور مراجعه کن !

40) دلآرامی كه داری دل در او بند !

دگر چشم از همه عالم فرو بند !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

آقای عزیز !

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا