یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

اي با توام که بي خبر..
دل و سپردي به سفر ...
منو گزاشتي با دلم
بي يه نشوني در به در.
من با توام رفتي کجا..
اي غريب اشنا...
چه ساده از من بريدي
دل و سپردي به جاده ها..
خسته شدم از اين به بعد...
اسمت رو من نميبرم ...
ميخاي بيا ميخاي نيا..
نازت و من نميخرم...
انگار نه انگار که يه روز ...
خاطرهامون يکي بود...
قول و قرارمون يکي...
حال و هوامون يکي بود..
هنوز گلهاي خشک تو..
رو طاغچه اتاقمه
عطر حضور تو ولي ..
تو لحظه هاي من کمه...
خسته شدم از اين به بعد...
اسمت رو من نميبرم..
تو نيستي و صدات هنوز ..
مرحم زخمهاي منه..
ترانه نگاه تو...
مونس شبهاي منه.......
...................
..........
......
...
..
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا