به نام زیباتـرین خطای انسان عـشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

به نام زیباتـرین خطای انسان عـشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق


هنوز عاشقم با اینکه عشق برام یه کابوسه ...

 هنوز عاشقم با وجود اینکه عشق برام یه شکنجه است.

 عاشق موندم چون با خودم قسم خورده ام که عاشق بمونم ...

 با اینکه عشق یه بازیه ،من این بازی رو دوست دارم .

 چون هم بازیه من تا آخرش می مونه و منو دوست داره . . .

 با اینکه عشق زود گذره ولی من گذر این لحظه ها رو دوست دارم

 چون می دونم زندگی و عمر زود تر از عشق به پایان می رسه. . .

 صادق باش ای عشق جاودان ، لایق باش . . .

 لایق این دل پر از درد من باش

می دونم که تو لایقی ...

 می دونم که صداقت دل تو اونقدر هست که دل پر از فروغ منو شرمنده پاکی

کنه . بمون با من بمون چون دوستت دارم بیشتر از اونی که فکر کنی

 یا تو قصه ها بخونی . . .

باید به حرف اونایی که می گن عشق براشون بی معناست بی توجه بود . 

عشق تو این دور و زمونه نیست

 ولی من بهش اعتقاد دارم بزار همه فکر کنن دیوونه ام...........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:عشق,دلنوشته,زیبا,عاشق,صداقت,لایق,زندگی,عمر,عاشق,لحظه,دوست,دل,شرمنده,درد,,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    به نام زیباتـرین خطای انسان عـشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا