يک نفر نيست بپرسد از من یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

يک نفر نيست بپرسد از من

يک نفر نيست بپرسد از من
که تو از پنجره عشق چه ها مي خواهي؟
صبح تا نيمه شب منتظري
همه جا مي نگري
گاه با ماه سخن مي گوي
گاه با رهگذران،خبر گمشده اي مي جويي !
راستي گمشده ات کيست؟کجاست؟
صدفي در دريا است؟

نوري از روزنه فرداها ست

يا خدايي است که از روز ازل پنهان است؟
.................................................

دل من يه روز به دريا زد و رفت…

پشت پا به رسم دنيا زد و رفت…

زنده ها خيلي براش کهنه بودن…

خودشو تو مرده ها جا زد و رفت…

هواي تازه دلش مي خواست ولي…

آخرش تو غبارا زد و رفت…

دنبال کليد خوشبختي مي گشت…
خودشم قفلي رو قفلا زد و رفت.............................................................................................................................. بیرون رفتنمون کنسل شد به فردا افتاد اومدم اینو بزارم ............ این واسه اون عشقا نیستا واسه یکی هست که برام عزیز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:عاشقانه,شعر,ناب,دلنوشته,زیباترین,بهترین,دانلود,فروشگاه,رسم,دنیا,کهنه,خدا,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    يک نفر نيست بپرسد از من

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا