ببخش مرا یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

ببخش مرا

اگر گاهی ندانسته،به احساس تو خندیدم
ویا از روی خودخواهی،فقط خود را پسندیدم
اگر از دست من،در خلوت خود گریه ای کردی
اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی
اگر تو مهربان بودی و من نامهربان بودم
برای دیگران سبز و برای تو خزان بودم
اگر تو با تحمل قصد از خود رانیم کردی
اگرمن بی سبب،گه گاه،خشم بی امان بودم
اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من
اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من
عدالت را اگر کشتم به حکم حسن خودخواهی
پشیمانی که هستی سال ها تو در کنار من
ببخش مرا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:ببخش مرا,عدالت,پشیمان,ندانسته,احساس,خندیدن,نامهربان,خلوت,مهربان,هرگز,ندانسته,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    ببخش مرا

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا