به درگاهش دعا کردم... یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

به درگاهش دعا کردم...

من امشب دستها را برده ام بالا

و از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم

نمی دانم چه می خواهی!

ولی امشب...

برای تو

برای رفع غمهایت

برای قلب زیبایت

برای آرزوهایت

به درگاهش دعا کردم...

و می دانم خدا از آرزوهایت خبر دارد...

یقین دارم!

دعاهایم اثر دارد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:عمق,یقین,امشب,ارزو,دعا,غم,زیبا,صدا,درگاه,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    به درگاهش دعا کردم...

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا