من رو تو آغوشت بگیر خدا، می خوام بخوابم یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

من رو تو آغوشت بگیر خدا، می خوام بخوابم

آخه تو تنها کسی بودی که دادی جوابم
من رو تو آغوشت بگیر خدا، می خوام بخوابم
روی زمین چقدر بده می خوام پیشت بمونم
من رو تو آغوشت بگیر، می خوام برات بخونم
خسته شدم از عمری غربت و غم و اسیری
کی گفته باید بشکنم تا دستمو بگیری
تا لحظه ای وقت شریفت رو واسم بذاری
کی گفته باید گریة شبام رو در بیاری
منو با خودت ببر حتی یه لحظه
منو با خودت ببر حتی یه لحظه
بِبَرم ازین زمین سرد و ناجور
بغلم کن منو بردار بِبَرم دور
واسه آرامشِ نسبی کلّی حرفهای دروغ بود
وقتی باید واسة رها شدن یه بی فروغ بود
اینا رو هیچ جا ندیدم نه تو انجیل نه تو قرآن
توی دنیا هر چیزی قیمتی داره حتی وجدان
صدای هق هقتو پس کی شِنُفته
وقتی دنیا همه حرف پوچ و مفته
این که میگن میشکنی، رنجم میدی بگو کی گفته
توکه میگی پیشمی تا لحظة مرگ
هر نفس اسیر دست غمها نیستم
توی آغوش تو دیــگه تنها نیستم
واسه موندن دیگه با بها بهانه ام
دیگه عاشقانه تن از عاشقانه ام
از دروغ و حرفهای زرد خبری نیست
توی آغوشِ تو از درد خبری نیست
جلو حرف ناصواب بند زبونـِش
نمی بینی کسی از هراسِ نونـِش.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:,عاشقانه,خبر,اغوش,لحظه,مرگ,مفت,پوچ,ناجور,غم,قران,انجیل,دروغ,بغل,شبانه,شریف,خدا,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    من رو تو آغوشت بگیر خدا، می خوام بخوابم

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا