سلام خوب من یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

سلام خوب من

سلام خوب من
گاهی برای بودن باید رفت
گاهی برای ماندن باید رفت
گاهی برای جاودانه ماندن یادمان باید رفت
گاهی برای احترام به تمام خاطراتت خوب گذشته باید رفت
گاهی باید رفت تا ماند و زندگی کرد در خلوتی به نام خاطرات دوست
گاهی باید دور دست بود تا مقدس ماند
گاهی باید دور بود تا نشکست
گاهی باید خاموش ماند تا نور بارید
گاهی باید نور را پنهان کرد تا باقی بمانی
حالا میان این رفتن و این ماندن

من میروم
تا باقی بمانم...شاید در خاطر کسی
یا در نور کوچکی از دل تنها و بی کسی

و چه خوب است که گذشته های نه چندان دور خط
که
نور بود اگر چه عبور
که عبور نیز
جزیی از همین گذشته و نور
حالا نه دلتنگ ..نه بی قرار
که آسمان نیز سرشار است از هزاران ستاره بر هر مدار
که دیگران برجای خود استوار
و ما نیز در دلها ماندگار
گاهی برای بودن باید رفت خوب من
گاهی برای دوست داشتن باید سوخت خوب من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

سلام خوب من

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا