فال نیک یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

فال نیک

خالی بودنت را به فال نیک می گیرم
میدانی چرا ؟
میدانم اکنون خالی از هر چیز
دلت را می توانم تصاحب کنم
و ثانیه ثانیه اش را
از عشقی ناب پر کنم
درش را ببندم
قفلش کنم
و کلیدش را ته چاهی اندازم
تا دست کسی به آن نرسد
می توانم چشمانت را ببوسم
تا اولین و آخرین بو.سه ای باشد که در خاطرت می ماند
و برایت در دشت وسیع دلم پایکوبی کنم
برق.صم
گلها را برایت بچینم
و....
میدانی چقدر زیباست وقتی که
همه اینها برایت اولی باشد ؟
من پُـــــــــــــــــرَت می کنم از احساس
از عشق
از مهربانی
از خلوص
کافی است مرا یکبار .
تنها یکبار
در آغو.ش.ت بگیری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

فال نیک

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا