مرگ من یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

مرگ من

خبر مرگ
 

      چه كسي خواهد ديد مردنم را بي تو؟

                       بي تو مردم،‌مردم!
                         

                           گاه مي انديشم خبر مرگ مرا با تو چه كسي ميگويد؟
 

آن زمان كه خبر مرگ مرا مي شنوي

                   روي تو كاشكي مي ديدم!
 

                                        شانه زدنت را بي قيد

                                               و تكان دادن دستت كه مهم نيست زياد!

                                                                 و تكان دادن سر را

                                                                    كه عجيب! عاقبت مرد؟
    

افسوس...

                 كاشكي مي ديدم

                          من به خود مي گويم

                                      چه كسي باور كرد جنگل جان مرا

                                                   آتش عشق تو خاكستر كرد!!!

حميد مصدق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:خبرمرگ,مرگ من, حمید مصدق,عشق,اتش,شعر ناب,خاکستر,باور,جنگل,شانه,مرگ,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    مرگ من

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا