بهترینی یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

بهترینی

دوست دارم چون دلمو نمی شکنی تو

بیشتر از خودم فکر منی تو



دوست دارم چون همیشه کنارمی تو

خسته که باشم بی قرارمی تو



به خاطر دلت که دریاس

چشایی که تموم دنیاس



همیشه از خودت گذشتی

به خاطر همین که هستی دوست دارم

دوست دارم



تو واسه من نفسی

نیست مثه تو کسی




یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی



تو قدرمو می دونی

توی دنیا بهترینی



تو واسه من نفسی

نیست مثه تو کسی



یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی



تو قدرمو می دونی

همین که هستی بهترینی (8)



دوست دارم چون که تکیه گاهمی تو

تو گریه هام همیشه پناهمی تو



آی دوست دارم چون تو شبا ستارمی تو

همه می گن نیمه ی گمشدمی تو



به خاطر دلت که دریاس

چشایی که تموم دنیاس



همیشه از خودت گذشتی

به خاطر همین که هستی دوست دارم

دوست دارم



تو واسه من نفسی

نیست مثه تو کسی



یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی



تو قدرمو می دونی

توی دنیا بهترینی



تو واسه من نفسی

نیست مثه تو کسی



یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی



تو قدرمو می دونی

همین که هستی


بهترینی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:همین,خاطر,هستی,نفس,مهربون,پاک,بهترین,پناه,دلت,قدر,,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    بهترینی

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا