یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

شرح دلتنگی ... نمیدونم چرا اینقدر دلم برات تنگ شده زیبا ....

همین الان بهت زنگ شدم و تو ظاهر آروم بودم اما میخوستم یه چیزی بگی که بیشتر صداتو بشنوم جوری که زنگ صدات همیشه تو گوشم بمونه ... اما دریغ که نشد باهم بیشتر حرف بزنیم ....

آزمون دارم اما نمی تون تمرکز کنم .. هر صفحه ای رو ورق میزنم چهره تو میاد جلو چشام و هر خطی که میخونم اسم تو رو میبینم...

خیلی دلتنگتم زیبا... خیلی

الان دوست داشتم پیشونیتو بب.وسم و سرتو به سینم فشار بدم تا بفهمی تو قلبم چه غوغایی شده .....

تو رو خدا اگه تو ذهنت باید و نباید رو مرور میکنی بذارشون کنار و بذار اینجا راحت باشم .... چون من خودم به اندازه کافی با خودم شیش و بش میکنم ..

دوستت دارم زیبا .. همیشه و تا آخر عمر..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:دوستت دارم,دلتنگی,خدا,ذهن,عمر,سینه,غوغا,فشار,ذهن,زیبا,فروشگاه,ظاهر , اروم,,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا