دیگر دلم تنگ نمیشود یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

دیگر دلم تنگ نمیشود

نه از فلسفه كلامی میدانم ...
و نه منطق ..
میگنجد در كلام من !..

بی استدلال دوستت دارم !..
...
وه كه دوست داشتن ..!!
چه كلام كاملـــی ست !
و من چقدر ..
دلم ..
تنگِ دوست داشتن توست........................................................................ ............................................................................................................................................................

دیگر دلم برای هیچکس تنگ نمی شود

حتی خودم

عادت مان دادند که نباید دلتنگ شد.....

نباید عاشق شد_ نباید دوست داشت

فقط زیر چشمی نگاه کن!

آه و حسرت هایت را در سینه نهان کن

و چشمان بارانیت را

زیر چتر رویاهایت بگیر!

بگو دلم دیگر برای هیچکس تنگ نمی شود

حتی خودم!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

دیگر دلم تنگ نمیشود

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا