می دونم دوستم نداری ... یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

می دونم دوستم نداری ...

می دونم دوستم نداری می دونم منو نمی خوای

اونقدَر بدم برا تو ، که تو خوابمم نمی یای!

می دونم خیلی حقیرم واسه داشتن دل تو

نمیخوای که باشم هرگز حتی لحظه ای برا تو

می دونم هیچی ندارم واسه دادن به تو نازم

ولی خُب جونمو آخر ، پای عشق تو می بازم

می دونی خیلی می خوامت توُ تمامه لحظاتم

من وفادار به عشقم تا همیشه من باهاتم

تو فقط اینو بدون که ، تا ابد دل به تو دادم

تو تپش دادی به قلبم ، اینو من دارم به یادم

اگه شد روزی دوباره تو شدی تنهای تنها

اگه دنیای تو پُر شد از همه دردا و غمها

تو بدون که من همیشه پای عشق ِ تو نشستم

دلمو واسه نگاهت رو همه آدما بستم

اگه زنده بودم اون روز ، تو بیا بازم کنارم

من واسه داشتن چشمات تا همیشه بی قرارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:چشم,درد,همیشه,قلب,تنها,بی قرار,وفادار,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    می دونم دوستم نداری ...

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا