تقدیم به امام زمان (عج) یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

تقدیم به امام زمان (عج)

تو سحر کنی از این غم نظری به زیر پا کن
می رود غم دل من نگهی به این گدا کن
تویی ای شفای مسکین ز فراق تو مریضم
توبیا به درد من را نگری به این شفا کن
تویی ای ندای رحمت دنیا پر از سیاه است
تو بیا به قلب من را آمدی مرا صدا کن
تویی ای کلام حکمت که پیام تو فرج است
تو بیا به قبر من را نظری به این دعا کن
تویی ای ظهور رحمت دنیا تو را می خواهد
تو بیا به جمکرانت دل من پر از دوا کن
تویی ای شهاب رحمت ز دو دیده خون فشانم
تو بیا به عاشقان را نظری به این گدا کن
تقدیم به امام زمان (عج)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:کلام,ندا,رحمت,جمکران,زملن,مهدی,امام,دیده,خون,دعا,ظهور,کلام,سیاه,مریض,دعا,شهاب,,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    تقدیم به امام زمان (عج)

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا