درون " دلـــم " !!! یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

درون " دلـــم " !!!


برای همه خوب باش ؛

اونکه فهمید همیشه کنارته و بیادت ...

اونکه نفهمید ؛

یه روز میفهمه که دیره و فقط دلش برای خوبیات تنگ میشه ...
.............................................................................................................
تنهایی ام را کسی شریک نیست

من خیلی تنهام، موندن تو انتظار، میخوام باهات دوست بشم، انتظار تو

یه روز بهم گفت : میخوام باهات دوست باشم ٬ آخه میدونی من اینجا خیلی تنهام ؟!

بهش لبخند زدم و گفتم : آره میدونم فکر خوبیه ٬ من هم خیلی تنهام !!!

یه روز دیگه بهم گفت : میخوام تا ابد باهات بمونم ٬ آخه میدونی من اینجا خیلی

تنهام ؟!

بهش لبخند زدم و گفتم : آره میدونم فکر خوبیه ٬ من هم خیلی تنهام !!!

یه روز دیگه گفت : میخوام برم یه جای دور ، جایی که هیچ مزاحمی نباشه. بعد

که همه چیز روبراه شد ٬ تو هم بیا ٬ آخه میدونی من اینجا خیلی تنهام ؟!

.....................................................
کاش بودی

اگر بودی عشقم، نازنین من، رفتی تنها شدم، عاشق آواره

اگر بودی !!!

محکم تر از قبل می گرفتمت

با تمام وجود می چسبیدم به وجودت

به هیچ چیز نمی دادمت...!

به هیچ ساعتی

دقیقه ای

ثانیه ای

کاش بودی ...!

..............................................
برای همه خوب باش

زیباترین کارت پستال های عاشقانه، کارت پستال 2012، متن های احساسی، عاشقانه های غمگین

برای همه خوب باش ؛

اونکه فهمید همیشه کنارته و بیادت ...

اونکه نفهمید ؛

یه روز میفهمه که دیره و فقط دلش برای خوبیات تنگ میشه ...

.......................................................
فقط با تو حس می کنم

لحظه های ناب عاشقی، تو تنها آرزویم هستی، تو تنها نیاز من هستی، متن های عاشقانه

چه زیباست !!!

که تو تنها نیاز من باشی

و چه عاشقانه است ،،،

که تو تنها آرزویم باشی

و چه رؤیایی است !!!

این لحظه های ناب عاشقی

و من همه زیبایی عاشقانه و رؤیایی را فقط با تو حس می کنم ،،،



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:دلنوشته,زیبا,لبخند,بهترین,دانلود,زیباترین,دختر,پسر,انتظار,تنها,شریک,عاشقی,ناب,عاشقانه,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    درون " دلـــم " !!!

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا