دنیایی که فقط من باشم و تو یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

دنیایی که فقط من باشم و تو

عزیز دلم

چقدر میخام که سیرابم کنی از عشقت

عشقی که هیچ وقت تمومی نداره

خواستنی که هیچ پایانی براش قابل تصور نیست

و پر کنی هوا را از عطر نفسهات

دوست دارم حرفهات را زیر گوشم زمزمه کنی

لحظه های با تو بودن با هیچ جمله و کلمه ای قابل توصیف نیست

بوسه های آتشینت

آغوش گرم و پر محبتت

در هیچ کلمه ای نمیگنجه

دوست دارم لحظه ای که تو یه هوا نفس بکشیم

و نفسهامون با هم یکی بشه

اون لحظه نگاهت کنم و از چشمای عاشقت لذت ببرم

اون قدر که مستم کنه

از همه چیز و همه کس و همه جا

امشب چشمهامو با مرور لحظه های بیاد موندیه

با هم بودنمون میبندم

بی تاب تر و بی قرارتر از همیشه

لحظه ها را میشمرم

تا لبهات و دستهات دوباره منو به دنیایی خاص ببره

دنیایی که فقط من باشم و تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:دلنوشته,عاشقانه,زیبا,خواندنی,نفس,عاشق,محبت,نگاه,امشب,دنیا,بی قرار,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    دنیایی که فقط من باشم و تو

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا