.:حسودی میکنم:. یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

.:حسودی میکنم:.

حسودی میکنم
به کبوترانی که پشت پنجره اتاقت
لانه کرده اند
به تمام ساعتهایی
که منتظرت میمانند

حسودی میکنم

به اینکه میمیرند
اگر روزی به دیدنشان نیایی
میدانم دانه برایشان بهانه است
تشنه چشمانت هستند
درست مثل من
حسودی میکنم
به آنها که هر روز برای دیدنت
بهانه ای دارند…
کاش میشد
کاش میشد هر روز
هر ساعت
هر لحظه
بی دلیل
تو را با تمام وجود در آغ وش بگیرم
و فخر بفروشم به تمام
پرندگانی که هر روز
پشت پنجره ات صف میکشند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:اغوش,حسود,تشنه,چشم,بهانه,ساعت,لحظه,کبوتر,فخر,پنجره,دلیل,,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    .:حسودی میکنم:.

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا