من اونو همیشه مثل یه جون میخواستم .. یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

من اونو همیشه مثل یه جون میخواستم ..

اون که دنبال منه . اون که قلبم رو میخواد
با تب عشق اومده . قلب پاکم رو میخواد



این دل منتظر مهربونم رو میخواد
اون میخواد واسه یه عمر محرم دلم بشه




منو دلداری بده . صاحب دلم بشه
صاحب اختیار من . مالک دلم بشه



من اونو همیشه مثل یه جون میخواستم
یه مونس . یه همدم . یه همزبون میخواستم



اونکه دنبال منه . مهربونی میکنه
با دل خسته من . همزبونی میکنه



واسم از فردا میگه . خوشزبونی میکنه
شبنم پاک در او . انگار از ابر هواست




اوج احساس منه . انگار از آسموناست
قسم آخرمه . انگار از عرش خداست



من اونو همیشه مثل یه جون میخواستم
یه مونس . یه همدم . یه همزبون میخواستم




خدا کنه تو باغ آرزوهام . مرغای عشق بشینن و بخونن
عشق خداییو تو چشمای ما . دلم ببینن و بمونن




آشفته و سرگشته و پریشون . تو جاده های انتظارو دویدم
از دره ها . از قله ها گذشتم . شکر خدا به آرزوم رسیدم



اون که دنبال منه . اون که قلبم رو میخواد
با تب عشق اومده . قلب پاکم رو میخواد



این دل منتظر مهربونم رو میخواد
اون میخواد واسه یه عمر محرم دلم بشه



منو دلداری بده . صاحب دلم بشه
صاحب اختیار من . مالک دلم بشه


من اونو همیشه مثل یه جون میخواستم
یه مونس . یه همدم . یه همزبون میخواستم



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت21:45---9 مهر 1391
سلام
ببخشید این مطلبتون چه ارتباطی با یک نفس تا خدا داره >>!@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

من اونو همیشه مثل یه جون میخواستم ..

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا