یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

اگر چه نزد شما تشنه ی سخن بودم...

کسی که حرف دلش را نگفت من بودم...



دلم برای خودم تنگ می شود آری...

همیشه بی خبر از حال خویشتن بودم...



نشد جواب بگیرم سلام هایم را...

هر آنچه شیفته تر از پی شدن بودم...



چگونه شرح دهم عمق خستگی ها را ؟

اشاره ای کردم انگارکه کوهکن بودم...






ناگفته های ازحرف های دلم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:تشنه,سلام,بی خبر,همیشه,اشاره,کوهکن,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا