خوابی !سالهاست که او دیر کرده.... یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

خوابی !سالهاست که او دیر کرده....

آیینه پرسید که چرا دیر کرده است؟


نکند دل دیگران او را اسیر کرده است !


خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است ، تنها دقایقی دیر کرده است.....


آیینه خنید به سادگیم و گفت:


احساس پاک تو را زنجیر کرده است.


گفتم از عشق من چنین سخن مگوی


گفت:خوابی!!! سالهاست که او دیر کرده است!!!!


در آیینه به خود نگاه می کنم


آه...عشق تو عجیب مرا پیر کرده است......




راست گفت آیینه که منتظر نباش




او برای همیشه دیر کرده است.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    خوابی !سالهاست که او دیر کرده....

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا