همسر نمونه یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

همسر نمونه

تعدادی مرد در رختکن یک باشگاه گلف هستن...

موبایل یکی از انها زنگ میزند

مردی گوشی را بر میدارد و روی اسپیکر میگذارد وشروع به صحبت میکند:

همه ساکت میشوند و به گفتگوی او گوش می دهند!

مرد بله بفرمایید...

زن :سلام عزیز من باشگاه هستی؟

مرد :سلام بله باشگاه هستم .

زن :من الان توی فروشگاه یک کت چرمی خیلی شیک دیدم فقط1000 دلاره بخرم؟

مرد:اگه خوشت اومده بخر.

زن:میدونی از کنار نمایشگاه اتومبیل که رد میشدم دیدم اون مرسدس بنزی روکه دوست داشتم رو واسه فروش اوردن خیلی دلم می خواد یکی از اونا داشته باشم ...


مرد :چنده؟


زن :60000هزار دلار!!!

مرد:با این قیمتی که داره باید اطمینان داشته باشیکه همه چیزش روبه راهه!!!


زن :اخ مرسی یه چیز دیگه هم مونده اون خونه ای که پارسال دیدم رو هم برای فروش گذاشتند 950000دلار!!!!


مرد:خوب برو بگو 90000تا اگه می تونی بخرش !


زن:باشه بعدا" میبینمت دوست دارم.

مرد :خداحافظ عزیزم.

مرد گوشی را قطع میکند مردان دیگر با تعجب و مات و مبهوت به او خیره میشوند!!!!

بعد مرد میپرسد ببخشید این گوشی ماله کیه ؟؟؟/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    همسر نمونه

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا