چشـم بـه راهــ یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

چشـم بـه راهــ

روز ها از وقتی که گفتی خواهی آمد میگذرد

من هنوز هم چشم به راه توام...

چشم به راه بهار...

چشم به راه چشمه ی شفاف چشمانت

هنوز هم در کویر بی رحم دلم نماز باران می خوانم

می دانی که که چه غوغایی از تو در من به پاست

می دانی که با آمدنت رنج هایم به پایان میرسد

به من گفتند که از پشت کوهساران سر به فلک کشیده می آیی

از دور ترین نقطه ی زمین

و خود نیز گفتی که می آیی

اما کی؟

تو خود میدانی که انتظار چقدر تلخ است

تو خود میدانی که انتظار قلب خسته ام را منفجر میکند

تو خود میدانی که شمعدانی هایم از انتظار به پاییز می رسند

اما هنوز هم از تو نشانی ندارم

به من گوش کن . که اگر تو به من گوش نکنی از من خاکستری می ماند و بس.

تو به من گوش کن که خسته ام از این بیهوده گوییها و بیهوده نوشتن ها

می ترسم به بیراهه بروم

بگو باران ببارد

تا زیر باران به اجابت دعای " اللهم عجل لولیک الفرج " دلخوش باشم.

پیشاپیش میلاد موفور السرور مولای عاشقان، مهدی صاحب الزمان مبارک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    چشـم بـه راهــ

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا