بدو بیااااااااا؟ یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

بدو بیااااااااا؟

پسر دایم کلاس اوله:تکلیفش این بود که از یک تا ده بنویسه!
یکی مینوشت دراز میکشید باز میومد یکی مینوشت کارتون نگاه میگرد.بهش گفتم علی جان اگه بخوای اینطور پیش بری که تا فردا صب هم تموم نمیکنی؟برگشته میگه خوب چی کنم خسته میشم میفهمی خسته!!!!!!!!!!!!!!
...........................
سالها بعداز گران شدن نان............
مادر به دخترش موقع خواستگاری:دخترم لگد به بخت خودت نزن پسره نون خوشکیه ها!!!!!!!!!
.....................
رفتم صندلی واسه میز کامپوترم بخرم یارو برگشته میگه راحت باشه ؟گفتم پ ن پ خار داشته باشه!
..................
رفتم کیف بخرم میگم اقا میشه این کیفو واسم بیارید !میگه:میخوای بخری ؟گفتم پ ن پ میخوام باهاش عکس یادگاری بندازم والا!!!!!!
................
رفتم ازمایش گلاب بروتون(.......)
طرف میگه(...)اره؟گفتم پ ن پ شربت سکنجبیله کاهو بیار بزنیم توش بخوریم والا!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:شکنجه,طنز,زیبا,جالب,خنده دار,خواستگار,دختر,پسر,نون,شربت,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    بدو بیااااااااا؟

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا