دوستت دارم یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

دوستت دارم

این روزا عده ای یه جوری زیر آبی میرن که دلت می خواد بهشون بگی من نگاه نمی کنم

بیا بالا یه نفس بکش لا اقل خفه نشی..............................................................................................معنای زنده بودن من، با تو بودن است

آن لحظه ای که بی‌ تو سر آید مرا مباد!.....................................................................................................دوستت دارم

عشق را با تو تجربه کردم ، امید به زندگی را در تو آموختم

محبت را در قلب تو یافتم ، ای شاپرک شبهای تنهاییم با هر

تپش قلبم می گویم دوستت دارم

چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:دلنوشته,عاشقانه,انتظار,زندگی,محبت,امید,زندگی,عشق,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    دوستت دارم

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا