فقط کمی شاد باشید یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

فقط کمی شاد باشید

مادری به بچه اش میگه: میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی. بچه هه میگه: آره ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود….

………………………………………………………………..

X تو جاده داشته رانندگی میکرده، یهو میبینه یه کامیون داره از روبروش میاد، میزنه رو ترمز میبینه ترمزش نمیگیره، رفیقشو صدا میکنه میگه: پاشو پاشو تصادفو ببین….

………………………………………………………………..

به یارو میگن سفره حج چطور بود؟ میگه عالی، خیابوناش تمیز، برجاش بلند، ماشین ها همه آخرین مدل، یه جای دیدنی هم داشت که خیلی شلوغ بود من دیگه نرفتم….

………………………………………………………………..

X داشته یکی رو بدجور میزده و هی داد میزده کمک کمک. بهش میگن بابا تو که داری اینو می زنی، تو چرا کمک می‌خوای. میگه: آخه این گفته اگه بلند شم لهت میکنم….
………………………………………………………………..

X رادیولوژیست بوده، به مریض میگه: تو عکستون یک شکستگی بزرگ در دنده راستتون دیدم، اما اصلاً نگران نباشید خودم با فتوشاب درستش کردم…..

………………………………………………………………..

X به رفیقش میگه: من یه میمون پیدا کردم چیکارش کنم؟…میگه: ببرش باغ وحش….فردا رفقیش میبینتش، میگه بردیش؟ یارو میگه: آره، تازه امشب هم میخوام ببرمش سینما…..

………………………………………………………………..



یارو میره مانور از هواپیما می پره چترش باز نمی شه. میگه خدا رحم کرد مانور بود…..

………………………………………………………………..

یارو اسم نویسی میکنه واسه موبایل، میگه: خدا کنه نوکیا باشه…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

فقط کمی شاد باشید

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا