حرفای ناتموم واسه تو... یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

حرفای ناتموم واسه تو...

گذرگاه خیال خود...
 

در گذرگاه خیال خود همواره تو را مرور می کنم ! دفتر خاطرات را به کندی ورق می زنم ؛ در پی یافتن اشتباهات خود هستم ، چه آسان تو را گم کردم ؛ مسیررفتن قدم هایت را دنبال می کنم تا تو را بیابم ! نگاهم هنوز جا مانده در عمق نگاهت ؛ نگاه معصومانه ای که هرگاه بر من خیره می شد تمام هستی و احساسم را در آن می دیدم , به کدامین خطا و مسیر از تو دور شدم ؟ هنوزم گنگ و مبهمم ! کاش می شد از بُهت و سکوت خیال خالی شوم تا دوباره بازگردم به سرزمین نگاه بلندت ...

 

فال قهوه ...

پی اسم تو می گشتم ته یه فنجون خالی

 دنبال یه طرح تازه یه تبسم خیالی

 فنجونای لب پریده قهوه های نیمه خورده

 منوعشقی كه واسه همیشه مُرده

 دل به عشق تو سپرده

 فال تو رنگ فریب و گریه های عاشقونست

 فال من طنین آخرین ترانست

 رنگ قهوه ای چشمات رنگ خوابه

 كه تا شهر بی نهایت منو برده

 اونجا كه آخرعشقه ؛ اونجا كه مرز سرابه ... 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:حرفای ناتموم واسه تو,,,عشقی,عشق,فنجون,فال قهوه,بهت,سکوت,خطا,سرزمین,مسیر,گذرگاه,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    حرفای ناتموم واسه تو...

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا