یکی ازمادونفر... یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

یکی ازمادونفر...

موج عشق تو اگر شعله به دل‌ها بكشد


رود را از جگر كوه به دريا بكشد




گيسوان تو شبيه‌است به شب اما نه

شب كه اينقدر نبايد به درازا بكشد



خودشناسي قدم اول عاشق شدن است


واي بر يوسف اگر ناز زليخا بكشد




عقل يكدل شده با عشق، فقط مي‌ترسم

هم به حاشا بكشد هم به تماشا بكشد



زخمي كينه‌ي من اين تو و اين سينه‌ي من


من خودم خواسته‌ام كار به اينجا بکشد





يكي از ما دو نفر كشته به دست دگري‌است


واي اگر كار من و عشق به فردا بكشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

یکی ازمادونفر...

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا