چيز هايي كه نگفتم ... یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

چيز هايي كه نگفتم ...

وقتي چمدانش را به قصد رفتن بست ،
نگفتم : " عزيزم ، اين كار را نكن ."
نگفتم : "برگرد
و يك بار ديگر به من فرصت بده ."
وقتي پرسيد دوستش دارم يا نه ،
رويم را بر گرداندم.
حالا او رفته ، و من

تمام چيزهايي را كه نگفتم مي شنوم ،

نگفتم : " عزيزم ، متاسفم ،
چون من هم مقصر بودم ."
نگفتم : "اختلاف ها را كنار بگذاريم ،
چون تمام آنچه مي خواهيم عشق و وفاداري و مهلت است ."
گفتم : " اگر راهت را انتخاب كرده اي ،
من آن را سد نخواهم كرد ."
حالا او رفته ، و من
تمام چيز هايي را كه نگفتم مي شنوم .

او را در آغ وش نگرفتم و اشك هايش را پاك نكردم .
نگفتم : "اگر تو نباشي
زندگي ام بي معنا خواهد بود . "

فكر كردم از تمامي آن بازي ها خلاص خواهم شد .
اما حالا ، تنها كاري كه مي كنم
گوش دادن به چيزهايي است كه نگفتم .

قهوه درست مي كنم و با هم حرف مي زنيم ."
نگفتم : " جاده بيرون خانه
طولاني و خلوت و بي انتهاست ."
گفتم : " خدا نگهدار ، موفق باشي ،
خدا به همراهت . " او رفت
و مرا تنها گذاشت
تا با تمام آن چيزهايي كه نگفتم زندگي كنم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

چيز هايي كه نگفتم ...

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا