تمام وسعت قلبم ركود است یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

تمام وسعت قلبم ركود است

حال مرا نپرس که بهتر نمی شود

این قامت شکسته صنوبر نمی شود



می کوبدم زمین سرشب بغض های غم

اما دوچشم قرمز من - تر نمی شود



کابوس های من همه از جنس شیشه است

این شب که با تلنگر غم - سر نمی شود



تقصیر من نبود که پرهای من شکست

این مرغ خانگی که کبوتر نمی شود . . . !



راحت نمی شود دل از این دشنه های زجر

این خنجر شکسته که خنجر نمی شود . . .



حالم خراب گشته ولی بی خیال من

از بد گذشته است و بد تر نمی شود



آتش گرفته ساقه ی از هم گسسته ام

خاکستر و گدازه که پر پر نمی شود



بی تو تمام وسعت قلبم رکود کرد

گویا که عشق بی تو میسر نمی شود



این خاک شوره زار دلم را مرور کن

برگرد چونکه بی تو معطر نمی شود



باشد نیا و حال مرا باز هم نپرس

این کشتی شکسته به بندر نمی رود . . .





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

تمام وسعت قلبم ركود است

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا