سبز تر از عشق...... یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

سبز تر از عشق......

من به هم صحبتیِ آینه عادت دارم

مثلِ جاری شدنِ چشمه اصالت دارم



ازتب آلوده ترین قلّه یِ عشق آمده ام

من که با چشمه یِ خورشید رقابت دارم



مثلِ آتشکده ای پشتِ غبارِ تاریخ

با تبِ آتشِ زرتشت قرابت دارم



گرچه آلوده یِ دنیایِ فریبم، امّا

سینه ای پاک به پهنایِ صداقت دارم



وقتی ازچهچهه یِ چلچله ها سرشارم

به غزل گریه ی احساس چه حاجت دارم



آن قدراز«تپشِ پنجره ها» سرشارم

که نگاهی به بلندایِ نجابت دارم



دست هایِ من اگر عاطفه رامی فهمند

با کسی سبزترازعشق رفاقت دارم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

سبز تر از عشق......

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا