براي هميشه گم شدم.......... یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

براي هميشه گم شدم..........

روی بغض های همیشگی ام


خانه ساختم



و پشت بام را



پر از نبودنت کردم



در حیاط خانه



کاشتم



آرزوهایم را



و با اشک های بی دلیلم



گل های دلتنگی ام را



آب دادم ........................



جای پنجره های اتاقم



عکس چشمان روشنت را



قاب گرفتم ......



تکیه دادم به دیوار عشق



و در همان خانه ای که



در عالم دیوانگی



برایت ساخته بودم



برای همیشه



گم شدم ............




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

براي هميشه گم شدم..........

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا