.....زيباترين یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

.....زيباترين

ای مهربانم ای عشق من ای بهانه ی بودنم



مرا ببخش اگر با عشقم عذابت دادم



وقتی دلم غروب می کند



به آسمان پر ستاره ات می نگرم



تا آرام شوم



می دانم شاید از این همه ناله خسته شوی



ولی چه کنم چیزی جز ناله در کوله بارم پیدا نیست



ببخش مرا اگر لحظه ای چشم بر هم گذاشتم وتو را ندیدم



ببخش خوبم



تصورجدایی از تو برایم سهل نیست



سخت است سخت تر از خوردن زهر



نمی دانم چطور عشقم را به تو بگویم



آری تو خود می دانی چون تنهاترینم



همیشه با نا امیدی از تو خواستم که دوستم بداری



چون گاهی حس کردم چیز دیگری در دلم جای تو را گرفته وتو را ناراحت کرده



نا امید شدم چون فکر می کردم که دیگر مرا نمی خواهی



ولی اینگونه نبود تو هیچ وقت مرا فراموش نکردی



آری تو همیشه همان مهربانترینی



همان عشقی که حاضرم برای بودنش در قلبم بمیرم



همانی که حاضرم برای رسیدن به آن بسوزم



تاجایی که بالاخره حسش کنم



تو چون شمعی ومن پروانه ای بر بالای سرت می چرخم



هر لحظه می خواهم گرمای عشقت را حس کنم



آنقدر تلاش می کنم تااینکه در گرمای وجودت بسوزم




ای زیباترینم دوستم بدار





این اولین و آخرین خواسته ی من از توست




دوستم بدار چون عاشقانه دوستت دارم ای خدای مهربانم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

.....زيباترين

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا