بیاد تو یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

بیاد تو

امشب دلم پر است از دلتنگی
پر از ندیدن
ندیدن
کسی که برایم شده زندگی
میدانی وقتی شدی زندگیم وقتی شدی همه چیزم
وقتی که که دلتنگت میشم
بغضم میگیره قلبم میگیره
دوست دارم همان لحظه با تمام وجود اشک بریزم
کجایی که ببینی این دل کوچک چطور برای دیدنت پر میکشه
چطور برای دیدنت لحظه شماری میکنه
چرا نمی آیی تا ببینی
چطور دلم برات پر میکشه
اره
من دوست دارم
شاید نتونم داد بزنم و بگم دوست دارم
اما در دلم غوغاست
این غرور لعنتی نمیزاره داد بزنم
به همه بگم اره دلم
برای تنگ شده
دوست دارم
وقتی بهت میگم کجایی
باز میگی چی شده
ولی نمیدانی دلم چقدر برایت تنگ
شده
چرا نمیتونم حرف دلمو بگم
دلم برایت تنگ شده
ای غرور لعنتی نمیزاره حرف دلم را بگم
ای کسی که شدی همه زندگیم
دوست دارم
و دلتنگت هستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

بیاد تو

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا