خوب می شوم یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

خوب می شوم

ديگر از هر چه در اين دنياست بيزارم

مثل ابر بهار مي بارم

برو اي آنكه بعد ديدارت، گره افتاده ست در كارم

پدرم با نگاه خود مي گفت لايق جرز لاي ديوارم

مادرم مدتي ست كه مي گريد چون گمان مي برد كه تب دارم

كم كم اين روزها خودم دارد باورم مي شود كه بيمارم

يك نفر گفت خوب مي شوم ،به فراموشي ات كه بسپارم
ديدم از دست مي رود عمرم دست اگر روي دست بگذارم

گفتم اي عشق اگر كه بعد از اين بدهي مثل قبل آزارم

به تفنگ برادرم سوگند روي قلبت گلوله مي كارم

به تو هر چند سخت مديونم به خودم بيشتر بدهكارم

تو گناهي نداري زيبا، مرگ بر من كه دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

خوب می شوم

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا