دوست دارم نگات کنم یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

دوست دارم نگات کنم

تقدیم به عاشقان اقاعلی ابن موسی الرضا ع.
دوست دارم نگات کنم،تو هم منو نگا کنی

من تو رو صدات کنم،تو هم منو صدا کنی

قربون صفات برم،از راه دوری اومدم

جای دوری نمیره اگه به من نگا کنی

دل من زندونیه،تویی که تنها می تونی

قفس و واکنی و پرنده رو رها کنی

می شه کنج حرمت گوشه ی قلب من باشه

می شه قلب من و مثل گنبدت طلا کنی

تو غریبی و منم غریبم،اما چی می شه

دل این غریبه رو با خودت آشنا کنی

دوست دارم تو ایوون مقصوره از صبح تا غروب

من با تو صفا کنم،تو هم منو دعا کنی

دلمو گره زدم به پنجره ات دارم می رم

دوست دارم تا من میام زود گره ها رو وا کنی

دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همیشه

من رضا رضا بگم،تو هم منو رضا کنی

حسرت زیارت جد تو مونده بر دلم

چی می شه اگه منو راهی کربلا کنی

یا علی موسی الرضا می شه به من نگا کنی

اون قده رضا می گم تا دردمو دوا کنی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

دوست دارم نگات کنم

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا