دلتنگی... یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

دلتنگی...

چه قدر امروز دلم تنگ است

چه قدر امروز دلم تنگ است و

آسمان وسیع رویاهای من غمگین می بارد

چه قدر امروز دلم پر از قطره های باران است و می خواهد

قطره اشکهایش را حواله ی کوچه های شهر کند

چه قدر دلم می خواهد زیر ناودانهای تهی از آشیانه هر پرنده بایستم

چه قدر دلم می خواهد هوار برکشم داد بزنم

چه قدر امروز بـاران تند می بارد .



خدایا چقدر جاشون خالیه ، صدای تک تکشون رو میشنوم

درد مزخرفیه که درمون نداره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

دلتنگی...

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا