باید فاصله ها باشند یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

باید فاصله ها باشند

باید فاصله ها باشند تا لحظه رسیدن بعد از مدت ها دوری از کسی که دوستش داریم معنا پیدا کند
باید فاصله ها باشند تا دل ها برای یکدیگر تنگ شود
باید فاصله ها باشند تا تمام عاشقا که از معشوقشون دور هستن لذت ترکیب شدن عشق + تنهایی و اشک ریختن در زیر سایه ماه که شب ها از لابه لای پنجره روی فرش اتاق میافتد قشنگ ترین لحظه زندگی باشد
باید فاصله ها را گرامی داشت چون علاقه مرا به تو بیشتر میکند
چون باعث میشود که وقتی که تو از من جدا میشوی
تا فردا که به تو دوباره تورا میبینم در طول این مدت در فکر تو فرو خواهم ماند
و قشنگ ترین شب ها رو شبایی میدونم که در فراق تو اشک میریزم
باید فاصله ها باشند
باید فاصله ها باشند تا واژه : عزیزم مواظب خودت باش * به زیبا ترین جمله تبدیل شود
حتی زیبا تر از جمله دوستت دارم
این فاصله هاست که قلبمان را به هم نزدیک میکند
وقتی که از دوری ات دلتنگ میشود
این فاصله هاست که این دوری را زیبا میکند
باید فاصله ها باشند تا هنگامی که من خواهم رفت از در خانه ، تو با همان چادر سفید و ان کاسه مسی درونش آب و چند تا برگ هست امید زنده بودنم باشه
باید از تو کمی دور باشم
کمی تنمان از هم فاصله داشته باشد
زیرا که دوست دارم وقتی که میخواهم دوباره لبانم را به لبانت نزدیک کنم
و گردنت را ببیویم بهترین لذت زندگانیم باشد
فاصله ها را دوست دارم
چون این فاصله ها باعث شد که قبل از اینکه تو را ببینم بسیار یادت کنم و
در فراقت اشک ریزم و در تنهایی هاییم زیر نور ماه انتظار دیدار دوباره ایی را بکشم
فاصله ها را باید نشکست اما ان ها را نیز نباید زیاد نزدیک کرد تا همیشه عشق من نسبت به تو زیبا باشد
هزاران بار خواستم کسی را در دل جای دهم اما انقدر انان کوچک بودند که نتوانستند خودشان را از روی این رود خانه ایی که بین قلبم و هوسم هست بپرند
انان انقدر کوچک بودند که نه عشق من شدند و نه هوسم
تو هوسم نیستی عشق من هم نخواهی شد
بلکه فراتر از هوس و عشق برای من خواهی بود
باید فاصله هاباشند تا لذتم انتظار کشیدن سلام کردن تو باشد زود تر از اینکه من سلام کنم
باید خدا یکی مان را زود تر از این زندان رهایی بخشید
زیرا که دوست دارم قبل از اینکه در ان دنیا یکیدیگر را میبینیم
برای یکدیگر اشک فراوان ریخته باشم
تا هنگام رسیدنمان به بکدیگر زیر چشمانمان قرمز شده باشد ای همسر نادیده ام
تو را با تمام وجود میپذیرم
جایت را در دل خالی نگه میدارمو سبز
تا خودت را خود دوباره در دلم جای دهی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


narvan1285

نارون

narvan1285

http://narvan1285.loxblog.com

یک نفس تا خدا

باید فاصله ها باشند

یک نفس تا خدا

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

یک نفس تا خدا