عیدانه یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

عیدانه

درود و صبح بخیر

اول اول اول از همه تولد امام علی (ع) و این عید رو تبریک میگم

دوم روز پدر رو به بابام تبریک می گم و همین طور همه ی بابا های مهربون گل

راستی بعضی ها یه فکرایی درباره ی من دارن

باید بگم کیان و سیامک برادرای من هستن و با اینکه ما خواهر برادر های خوبی هستیم

اما انگار بعضی ها فکر کرده بودن سیامک و کیان دوستای من هستن

و سمیرا خواهر کوچیکمه که خرداد رفت تو ۱۵ سالگی

و صفورا و مهسا خواهر های احسان هستند

و احسان هم هر فکری دوس داشتین در موردش بکنین اما زیاد در موردش فکر نکنین

احسان پسرعموی منه که قراره همین روزا نامزد بشیم

و با این حال من هنوز احساس خلا و تنهاییم رو دارم -نمی دونم چرا؟-

و اسم وبلاگم رو به هیچ وجه عوض نمی کنم-در پاسخ به بعضی از دوستان-

دیروز یه فیلم خیلی جالب و قشنگ ایرانی دیدم دل شکسته فیلم خیلی قشنگیه و فوق العاده

خنده دار -از نظر من- بازیگر نقش دختر که من تا حالا جای ندیده بودمش با اینکه

قیافه ی آنچنانی نداشت اما از خیلی از بازیگر های دیگه که زیبا رو هستند با استعداد تر بود

نقش یه دختر فشن و پولدار و باکلاس و فوق العاده شیطون

بماند فیلم جالبی بود

این روزها اوقاتمو با مطالعه ی رمان و دیدن فیلم می گذرانم

امروز هم به احسان زنگ نزدم هنوز چون نمی دونم چرا اما حسش نبود

خدا وکیلی تابعد

بای بای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: 30 آبان 1391برچسب:,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    عیدانه

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا