چند بیت شعر زیبا یک نفس تا خدا
.:: Your Adversing Here ::.
 

چند بیت شعر زیبا

وقتی تو با منی

گویی وجود من

سکر افرین نگاه تو را نوش می کند

چشم تو ان شراب خلد شیراز است که هزار مرد را مدهوش می کند

 

 

من با امید مهر تو زیستم

بعد از تو؟این مباد که بعد از تو نیستم

بعد از تو افتاب سیاه است

دیگر مرا به خلوت خاص تو راه نیست

بعد از تو

در اسمان زندگیم مهر و ماه نیست

بعد از من اسمان ابی است

ابی مثل همیشه ابی

 

 

در هر غروب

در امتداد هر شب

من هستم و تمامت تنهایی

با خویشتن نشستن

در خویشتن شکستن

این راز سر به مهر

تا کی درون سینه نهفتن

گفتن

بی هیچ باک و دلهره گفتن

یاری کن

مرا به گفتن این راز باز یاری کن

 ای روی تو به تیره شبان افتاب روز

می خواهمت هنوز

 

 

 

قلب من و تو را

پیوند جاودانه است در نهان

تا اخرین دم از نفس واپسین من

این عهد

بسته باد

 

 

در شب های غم تنهایی خویش

عاید چشم سخنگوی توام

من در این تاریکی

من در این تیره شب جانفرسا

زائر ظلمت گیسوی توام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : نارون
  • تاریخ: 30 آبان 1391برچسب:,

  • narvan1285

    نارون

    narvan1285

    http://narvan1285.loxblog.com

    یک نفس تا خدا

    چند بیت شعر زیبا

    یک نفس تا خدا

    ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد دنیا چو هست برگذر این نیز بگذرد

    یک نفس تا خدا